کد خبر: ۴۶۶۱۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۵ دی ۱۳۹۸
سرآسیایی سرمربی شهرخودرو شد
منابع آگاه می‌گویند باشگاه مذاکرات زیادی با علیرضا منصوریان برای حضورش در مشهد انجام داد و برخی حتی حضور وی را تمام‌شده دانستند، اما درنهایت مربی دیگری انتخاب شد.
به گزارش پایگاه 598، حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو اعلام کرده بود که برای جانشینی یحیی گل‌محمدی که به پرسپولیس رفته، دو گزینه داخلی یعنی علیرضا منصوریان و مجتبی سرآسیایی و یک گزینه خارجی یعنی پائولو سرجیو را دارند. درنهایت دیروز اعلام شد که با تصمیم هیات‌مدیره باشگاه شهرخودرو، سرآسیابی به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است. این درحالی است که منابع آگاه می‌گویند باشگاه مذاکرات زیادی با علیرضا منصوریان برای حضورش در مشهد انجام داد و برخی حتی حضور وی را تمام‌شده دانستند، اما درنهایت مربی دیگری انتخاب شد. برخی منابع رقم بالای درخواستی منصوریان را عامل منتفی شدن حضورش می‌دانند و برخی دیگر اختلاف مهمی را که مهدی رحمتی با منصوریان (از زمان حضور هر دو در استقلال) دارد، مطرح کرده‌اند.

    مربی جدید مدرک ندارد!

سرآسیایی درحالی به‌عنوان سرمربی جدید شهرخودرو انتخاب شده که نمی‌تواند به‌عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند، چراکه مدرک مربیگری A آسیا را که لازمه صدور کارت سرمربیگری‌ است، ندارد. به احتمال فراوان کارت سرمربی به نام مصطفی صداقت، دستیار او صادر خواهد شد. حمیداوی نیز تاکید کرده کارت سرمربیگری به نام دستیار سرآسیابی صادر می‌شود و مشکلی نخواهد بود.

 حمیداوی: بهترین گزینه انتخاب شد

فرهاد حمیداوی دیروز در حاشیه مراسم معارفه‌ سرمربی جدید تیم شهرخودرو اظهار داشت: «بعد از 9 ساعت جلسه به جمع‌بندی رسیدیم که مجتبی سرآسیایی جوان و سرمایه استان خراسان بهترین گزینه است؛ به خاطر نزدیک بودن به تفکرات یحیی گل‌محمدی و اینکه او دستیار گل‌محمدی بوده و به بازیکنان نزدیک است. 6 سال است که کنار تیم بوده، با بازیکنان ارتباط خوبی دارد و فکر می‌کنم بهترین گزینه برای ما بود، ضمن اینکه استفان کوزین از ایتالیا به‌عنوان دستیار اول در چند روز آینده به جمع ما اضافه خواهد شد. او در رزومه‌اش دستیار اول زنگا بوده و در النصر و الاهلی امارات و الشباب عربستان سرمربیگری کرده، ضمن اینکه در یک تیم قطری و همچنین در قبرس هم کار کرده است. مجموعه شهرخودرو دلشکسته است، اما ما سفت و محکم با 5-4 بازیکن جدید کارمان را ادامه می‌دهیم. کادر خوبی داریم. یک مهاجم اوکراینی هم در سه روز آینده به ما اضافه می‌شود. یک مهاجم برزیلی هم به جمع ما اضافه خواهد شد.»

    تکلیف منبع فشار معلوم نشد

از زمان قطعی شدن حضور گل‌محمدی در پرسپولیس مسئولان شهرخودرو درباره فشارهای بیرونی صحبت کردند. حمیداوی نیز در برنامه فوتبال برتر تاکید کرد که فشار زیادی روی باشگاه بوده، اما حاضر نشد به این سوال پاسخ بدهد که این فشار از جانب چه فرد یا ارگانی بوده است.

* فرهیختگان/مسعود خاموشی، روزنامه‌نگار

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها