أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۲۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۲۹ دی ۱۳۹۸
رسانه‌های مختلف به مرور حجم تخریب حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه تروریست‌های آمریکایی در «عین الاسد» را مستند کرده و منتشر می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، با گذشت ۱۰ روز از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در غرب عراق به مرور تصاویر و مستندات جدیدی از حجم تخریب به جا مانده در این پایگاه منتشر می‌شود.


مقامات آمریکایی تا کنون تلاش بسیاری برای سرپوش گذاشتن به میزان تلفات وارد آمده به کادر نظامی خود در عین الاسد، کرده‌اند اما گزارش‌های رسانه‌های مختلف موجب شد تا بامداد روز جمعه (دیروز) پایگاه «دیفنس‌وان» به نقل از مقامات پنتاگون گزارش داد که دست‌کم ۱۱ نظامی آمریکایی در حمله به عین‌الاسد زخمی شده و به بیمارستان‌های نظامی آمریکا در کویت و آلمان منتقل شده‌اند. (جزئیات بیشتر)

وبگاه السومریه نیوز تصاویر اختصاصی از داخل پایگاه منتشر کرده است که ادامه مشاهده می‌کنید:




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها