أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۶۲۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۲۹ دی ۱۳۹۸
مصوبه سیاسی و مضحک کنفدراسیون فوتبال آسیا با فشار عربستان، بحرین و کویت؛
براساس گزارش مشترک و هماهنگ چندین رسانه عربی که از یک منبع خبری مخفی نقل شده است، این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها شامل لیگ قهرمانان آسیا نمی‌شود، بلکه هرگونه بازی در چارچوب فوتبال آسیا در زمین ایران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و به این ترتیب این تصمیم شامل بازی های ملی شده و دامنه آن گسترده‌تر است.

به گزارش پایگاه 598، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از ۴۸ساعت پرتنش با فوتبال ایران سرانجام تصمیم سیاسی خود علیه ایران را رسمی و قطعی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، ای اف سی که در آخرین روزهای هفته گذشته تصمیم کمیته مسابقات خود مبنی بر محرومیت ایران از میزبانی خانگی در لیگ قهرمانان آسیا را طی یک نامه اعلام کرد، با وجود واکنش شدید و قاطع فدراسیون و تیم‌های ایرانی مصوبه ابتدایی خود را عملی کرد تا چهار نماینده کشورمان در آستانه ترک مسابقات و البته جریمه و محرومیت سنگین قرار گیرند.

دستور سلب میزبانی فوتبال ایران تصویب شد/ تیم ملی ایران هم با دسیسه عرب ها ازبازی خانگی محروم شد
تشکیلات مدیریت فوتبال آسیا نظر آخر و قطعی خود را درباره میزبانی تیم های ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد و بر اساس آن فوتبال ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا طبق مصوبه کمیته مسابقات AFC محروم شد.

بر این اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی بیشتر این موضوع در کمیته مسابقات و کمیته اجرایی خود، بعدازظهر امروز (یکشنبه) به طور رسمی اعلام کرد نمایندگان ایران یعنی پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و شهرخودرو مشهد تا اطلاع ثانوی حق میزبانی در کشور خود را ندارند و باید از دیگر تیم‌های آسیا در کشوری بی‌طرف میزبانی کنند.

این رسانه سعودی مدعی شده که دلیل این موضوع امتناع همه داوران از داوری و قضاوت در مسابقات لیگ قهرمانان 2020 در خاک ایران است.

به نوشته مصر الان ، کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از رای مقدماتی که درباره لغو میزبانی تیم های ایرانی صادر کرد امروز تشکیل جلسه داد. براساس رای نهایی که کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اعلام کرد نماینده های ایران در لیگ قهرمانان از امتیاز میزبانی محروم شدند.

بر این اساس نماینده‌های ایران اگر می‌خواهند که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند باید زمین بی طرف را انتخاب کنند که با توجه به نامه مشترک چهار تیم برتر ایرانی، آنها از فصل جاری رقابت ها انصراف داده اند و زیر بار این رای جنحالی و سیاسی که از جنبه های اقتصادی نیز توجیه پذیر و قابل دفاع نیست، نرفتند.

بعضی سایت های عربی مثل ارم نیوز، کورة آنلاین و شبکة ابوظبی تاکید کردند که این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها شامل لیگ قهرمانان آسیا نمی‌شود، بلکه هرگونه بازی در چارچوب فوتبال آسیا در زمین ایران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و به این ترتیب این تصمیم شامل بازی های ملی شده و دامنه آن گسترده‌تر است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها