يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۲۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۲۹ دی ۱۳۹۸
سخنگوی استانداری تهران گفت: همه ادارات دولتی و ارگان‌های استان تهران فردا دایر است.

به گزارش پایگاه 598، امین بابایی سخنگوی استانداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتشار خبری به نقل از او مبنی بر تعطیلی ادارات، بانکها و مدارس تهران در روز یکشنبه گفت: این خبر کذب است و نه من در این مورد مصاحبه ای کرده ام و نه استانداری در این مورد مصوبه ای داشته است.

 			 				 					وضعیت مدارس و ادارات تهران در دوشنبه ۳۰ دی


سخنگوی استانداری تهران تصریح کرد: مرجع اعلام تعطیلی مدارس به خاطر بارش برف وزارت آموزش و پرورش است.

تکذب خبر تعطیلی مدارس از سوی آموزش و پرورش شهر تهران
همچنین مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران خبر تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه ۳۰ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا را تکذیب کرد و گفت: تاکنون درباره تعطیلی مدارس تصمیم گیری نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها