يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۳۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۳۰ دی ۱۳۹۸
بازار سکه و طلا در ایران همراه با قیمت طلا در بازار جهانی حرکت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، بازار سکه و طلا در ایران همراه با قیمت طلا در بازار جهانی حرکت کرد.

قیمت اونس طلا در بازار جهانی ۲.۹۸ دلار افزایش یافت و به یک هزار و ۵۶۰ دلار رسید.
با افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، قیمت سکه نیز در بازار ایران ۱۰ هزار تومان بالا رفت. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار تهران ۴ میلیون و ۸۹۷ تومان بود.
در بازار تهران، امروز نیم‌سکه ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان قیمت داشت.
هر گرم طلای ۱۸عیار نیز در بازار ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و با قیمت ۴۹۸ هزار تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا امروز در بازار ۲ میلیون و ۱۵۷ تومان قیمت داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها