أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۳۴۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
وزیر کشور با اشاره به بررسی موضوع وجود قرص در کیک‌های خوراکی از سوی ناجا و وزارت اطلاعات، گفت: عده‌ای از افراد، این کار را بعد از خرید کیک انجام داده بودند که بازداشت هم شدند و برخی آن را برای کار تفریحی انجام داده بودند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رحمانی فضلی روز گذشته در پایان جلسه ستاد هماهنگی اطلاع رسانی اقتصادی کشور گفت: موضوع کیک‌ها هم در نیروی انتظامی و هم در وزارت اطلاعات بررسی شد و به این نتیجه رسیدند که عده‌ای از افراد این کار را بعد از خرید کیک انجام داده بودند که بازداشت هم شدند و برخی آن را برای کار تفریحی انجام داده بودند.وی همچنین با اشاره به اظهارات کارشناس در برنامه سلام صبح به خیر مبنی بر وجود سم سرطان زا در برخی شیرهای پاستوریزه گفت:متاسفانه در صداوسیما مصاحبه غیر تخصصی انجام شد که مجری تخصص نداشت و کارشناس هم ملاحظات لازم را نداشت. 
 
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها