يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۳۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
روایت ظریف در مجلس شورای اسلامی درباره علت خودداری آمریکا از جنگ احتمالی ایران را مشاهده می‌کنید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، روایت ظریف در مجلس شورای اسلامی درباره علت خودداری آمریکا از جنگ احتمالی ایران را مشاهده می‌کنید.

وزیر خارجه کشورمان در مجلس شورای اسلامی گفت: به جان کری گفتم به فرض که شما فردو را خراب کنید آنگاه چه پاسخی برای ملت دارید؟ کری گفت برای همین است که نمی‌خواهیم با شما وارد جنگ شویم.

ظریف ادامه داد: دشمن در مقابل مردم ایران احساس ضعف می‌کند، آمریکایی‌ها در تحلیل‌های خود برنامه نابودی فردو را کشیدند، اما پشت آن نوشتند اگر ما فردو را خراب کنیم این مردم متحدتر و منسجم‌تر در برابر ما می‌ایستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها