يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۳۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
هنوز بخش عمده نمایندگان رد صلاحیت شده مجلس می‌گویند نتوانسته‌اند به پرونده خود در شورای نگهبان و مدارک این شورا برای عدم تأیید صلاحیت‌شان دسترسی پیدا کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شفقنا، روزنامه ایران در مطلبی با عنوان «بی خبری نمایندگان از دلایل رد صلاحیت خود» این گونه آورده است: هنوز بخش عمده نمایندگان رد صلاحیت شده مجلس می‌گویند نتوانسته‌اند به پرونده خود در شورای نگهبان و مدارک این شورا برای عدم تأیید صلاحیت‌شان دسترسی پیدا کنند. در حاشیه جلسه علنی دیروز مجلس خبرنگار «ایران» از حدود ۱۰ نفر از این نمایندگان این پرسش را مطرح کرد که چرا مستندات پرونده‌های خود را با رئیس مجلس در میان نگذاشته‌اند؟ پاسخ تمام این نمایندگان این بود که اساساً هیچ اطلاعی از جزئیات پرونده خود ندارند که به گفته سخنگوی شورای نگهبان آنها را با رئیس مجلس درمیان بگذارند. اینها در حالی است که مجلسی‌های رد صلاحیت شده در انتظار جلسات حضوری با اعضای شورای نگهبان و دفاع از عملکرد خود هستند. جلساتی که سخنگوی شورای نگهبان گفته آغاز شده و هر روز تعدادی از نمایندگان با برخی اعضای شورای نگهبان دیدار می‌کنند. دیروز عباسعلی کدخدایی در همین مورد در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «هر روز تعدادی از نمایندگانی که صلاحیت آنان تأیید نشده، با اعضای شورای نگهبان ملاقات می‌کنند. مدارک و دلایل برای آنان تبیین شده و توضیحات آنها استماع می‌گردد. اگر چه دفاع رئیس مجلس از همکاران قابل درک است، لیکن مناسب بود نمایندگان نیز مستندات را به رئیس مجلس ارائه می‌کردند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها