أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۳۸۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، وزارت نفت این مجوز را دارد تا یک میلیون و 464 هزار خودروی باری و مسافر که در حمل و نقل عمومی فعال هستند، وام داده شود تا خودروهای مشمول این مصوبه به صورت رایگان به گازسوز تبدیل شوند. محل اعتبار این تسهیلات نیز از محل صرفه جویی و صادرات بنزین خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از برنا، حمید قاسمی ده چشمه گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مسئول وام گیری و وام دهی به مردم خواهد بود و مردم درگیر کارهای اداری وام گرفتن نخواهند شد وفقط مردم برا تسهیل کار و نوبت گیری برای تبدیل خودروهای خود در سامانه WWW.IRNGV.IR ثبت نام کنند تا پس از تایید اطلاعات و تعیین زمان مراجعه، به صورت رایگان به گاز سوز تبدیل شود.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ادامه بیان داشت: روند اجرایی این طرح آغاز شده و قراردادهایی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بانک ها و 14 زیر گروه اجرایی که عموما سازنده های مخازن و کیت سازان و خودروسازان هستند در حال عقد قرارداد هستیم و تا دو هفته دیگر به مرحله اجرایی خواهیم رسید.

قاسمی ده چشمه در پایان گفت: شهروندان پس از ثبت نام در سامانه WWW.IRNGV.IR و اعلام اطلاعات فردی و مالکیت خودرو، بر اساس زمان ثبت نام برای مراجعه اولویت بندی می شوند و زمان مراجعه به مراکز مجاز تبدیل به آن ها پیامک داده می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها