يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۴۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
وزیر خارجه ایران با اشاره به جدیدترین تهدید‌های ترامپ در خصوص احتمال افزایش تعرفه واردات کالاهای اروپا به آمریکا تصریح کرد که اروپا با فروش شرافت خود هم نتوانسته جلوی حرص و طمع ترامپ را بگیرد.
به گزارش پایگاه 598، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران بار دیگر در صفحه توییتر خود به اقدام اخیر کشورهای اروپایی در فعا‌ل‌سازی مکانیسم حل اختلاف برجام واکنش نشان داد.

وی در صفحه توییتر خود در این خصوص نوشت: «برای گفتن آنچه که قبلاً گفتم متأسفم: وقتی E3 (آلمان، انگلیس و فرانسه) هفته گذشته باقیمانده‌های برجام را برای خودداری از (افزایش) تعرفه‌های (دولت) ترامپ (برای کالاهای وارداتی اروپایی) فروختند، هشدار دادم که این امر تنها او (ترامپ) را حریص‌تر خواهد کرد. بعد از فروختن شرافت و از دست دادن هرگونه پایه و اساس اخلاقی و قانونی، یک تهدید دیگر در زمینه تعرفه مطرح شده است».

ظریف سپس به اروپا توصیه کرد: «بهتر بود که اتحادیه اروپا عملکرد بهتری در زمینه اعمال و اجرای حاکمیت از خود نشان می‌داد».

وزیر خارجه ایران به تهدیدات جدید «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد در «داووس» اشاره کرد که به کشورهای اروپایی هشدار داد که اگر توافقی با اروپایی‌ها صورت نگیرد، تعرفه بر واردات خودرو از اروپا به آمریکا گزینه خوبی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها