أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۴۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
حادثه تیراندازی بین افراد مسلح در سیاتل، یک کشته و هفت مجروح برجای گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «کارمِن بِست» رئیس پلیس سیاتل اعلام کرد در حادثه تیراندازی که بامداد امروز (به وقت تهران) در این شهر رخ داد، یک نفر کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.

به نوشته وبگاه روزنامه «یو.اِس.آ. تودی»، عصر چهارشنبه (به وقت محلی) چند فرد مسلح در محله‌ای پر ازدحام مقابل فروشگاه «مک‌دونالد» دچار اختلاف و سپس درگیری مسلحانه شده و به سمت یکدیگر تیراندازی می‌کنند.

رئیس پلیس سیاتل می‌گوید مأموران بعد از اطلاع یافتن از وقوع حادثه، فوراً در محل حاضر می‌شوند اما با قربانیانی مواجه می‌شوند که نتوانسته بودند خود را از مسیر گلوله‌های افراد مسلح دور کنند.

پلیس البته احتمال داد که تعدادی از مجروحان شاید خود در تیراندازی دخیل بودند و تحقیقات درباره علت حادثه و عاملان آن هنوز در جریان است.

به گفته منابع بیمارستانی، در میان مجروحان یک پسربچه ۹ ساله نیز وجود دارد که حال او وخیم است.

به نوشته یو.اِس.آ تودی، این سومین حادثه تیراندازی در سیاتل طی دو روز اخیر است که نه تنها تلفات روی دست مسئولان آمریکایی گذاشت بلکه منجر به ترافیک سنگین در خیابان‌ها و تعطیلی کسب‌وکار در نزدیکی محل‌های حادثه شد.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر شده است و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما با اینحال لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره نیز تاکنون نتوانسته اقدام منسجمی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور صورت دهد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها