أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۵۶۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۵     ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
عصر یکشنبه ۴ راکت به منطقه سبز بغداد شلیک شد و منابع خبری از برخورد دست کم یک موشک به ساختمان سفارت آمریکا خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، منابع خبری عصر یکشنبه از شیک چند راکت به منطقه سبز بغداد که سفارت آمریکا در آنجا قرار دارد، خبر دادند.

شبکه خبری «السومریه نیوز» عراق نخست خبر داد که چند راکت به اطراف سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد شلیک شده است.

این شبکه خبری سپس به نقل از یک منبع امنیتی خبر داد که یکی از موشک‌های کاتیوشای شلیک شده به منطقه سبز در بغداد، به ساختمان سفارت آمریکا برخورد کرده است.

برخی منابع خبری تعداد راکت‌های شلیک شده به منطقه سبز را 4 فروند و برخی منابع دیگر نیز تعداد آنها را 5 فروند اعلام کرده‌اند.

در پی شلیک این راکت‌ها، آژیر خطر در منطقه سبز بغداد به صدا در آمد.

شبکه خبری المیادین نیز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد که 4 راکت شلیک شده داخل مجتمع‌های سفارت  آمریکا در منطقه سبز برخورد کرده‌اند.

طی هفته‌های اخیر منطقه سبز بغداد و سفارت آمریکا در این منطقه شاهد حملات راکتی متعددی بوده است.

«جواد الطلیباوی» از فرماندهان «عصائب اهل الحق» پیشتر اعلام کرده بود که هیچ کدام از گروه‌های «الحشد الشعبی» ارتباطی با حملات راکتی به منطقه سبز بغداد ندارند و آنها از زمان شهادت فرماندهان «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» هیچ عملیات یا فعالیت نظامی نداشته‌اند.

وی تاکید کرده بود: «این شرم آور است که اینچنین پاسخ یا ضرباتی به گروه‌های مقاومت نسبت داده شود؛ گروه‌های مقاومت دیگر از راکت‌های کاتیوشا استفاده نمی‌کنند و این راکت‌ها حتی در ساده‌ترین عملیاتها هم به درد نمی‌خورد.»

الطلیباوی تاکید کرده است:«پاسخ گروه‌های مقاومت "واقعا سخت" خواهد بود و روزهای آینده آبستن غافلگیری است.»



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها