امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۶۶۵۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
طوفان و سیل مرگباری که جنوب شرق برزیل را در نوردیده تاکنون ۵۰ کشته به همراه داشته و هنوز ده‌ها نفر دیگر نیز مفقود هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سیل گسترده‌ای که پس از طوفان و باران‌های سنگین، جنوب شرق برزیل را در نوردیده به کشته شدن دستکم ۵۰ نفر و بی‌خانمان شدن بیش از بیست و پنج هزار نفر دیگر در این مناطق منجر شده است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، بیشتر تلفات این سیل و طوفان در استان «میناس گرایس» از جمله «بلو هوریزونته» مرکز این استان روی داده که در ۲۴ ساعت منتهی به روز جمعه سنگین‌ترین باران در ۱۱۰ سال گذشته را تجربه کرده است.

مقامات محلی در استان میناس گرایس روز یکشنبه گفتند که در این استان دست کم ۳۷ نفر به دلیل سیل کشته شده و هفده هزار نفر نیز بی‌خانمان شده‌اند. همچنین هنوز ۲۵ نفر در این استان مفقود هستند.

در استان ساحلی «اسپیریتو سانتو» نیز ۹ نفر در این سیل کشته شده و بیش از ۸ هزار نفر نیز بی‌خانمان شده‌اند و سه نفر نیز همچنان مفقود هستند.

این سیل مرگبار دقیقا یکسال پس از فروپاشی سد در شهر «برومادینهو» در استان میناس گرایس روی می‌دهد که در آن فاجعه نیز بیش از ۲۵۰ نفر کشته شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها