يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۶۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قطعا یک سرمربی ایرانی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده خواهند گرفت.
به گزارش پایگاه 598، علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال که از دوره تاج در این سمت باقی مانده است، در گفت‌و‌گو با برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما اظهار داشت: طی مذاکراتی که صورت گرفته است قطعا سرمربی تیم ملی فوتبال ایرانی خواهد بود.

وی درباره اینکه کدامیک از افراد امیر قلعه نویی یا علی دایی سرمربی تیم ملی خواهند شد؟ عنوان کرد: ما مذاکراتی با این دو سرمربی داشتیم و این برای ما هم مایه افتخار بوده است. بر این اساس در چند روز آینده سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود. سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسه هیات رئیس فدراسیون فوتبال که در روزهای آینده برگزار می‌شود، رسما سرمربی اعلام می‌شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها