أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۶۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
بسته شدن منطقه تجریش تهران و حضور گسترده پلیس و نیروهای امنیتی ،شایعاتی درباره مقابله با یک حادثه ضدامنیتی منتشر شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بولتن نیوز، بسته شدن منطقه تجریش تهران و حضور گسترده پلیس و نیروهای امنیتی ،شایعاتی درباره مقابله با یک حادثه ضدامنیتی منتشر شده است.

یک نفر با پلیس تماس گرفته و اعلام کرد که بسته مشکوک مشاهده کرده ولی هنوز چیزی کشف نشده و پلیس به دنبال بررسی بیشتر است.

علاوه بر پلیس، نیروهای آتش نشانی هم حضور دارند.

مأموران پلیس به دنبال اعلام خبری مبنی بر مشاهده یک بسته مشکوک، در منطقه تجریش حضور پیدا کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ درباره اخبار منتشر شده مبنی بر حضور گسترده پلیس و نیروهای امنیتی در مطنقه تجریش اعلام کرد که با توجه به تماس صورت گرفته با سامانه ۱۱۰ مبنی بر مشاهده یک بسته مشکوک در سطل زباله‌ای در منطقه تجریش مأموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ در محل اعلام خبر حاضر شده‌اند.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ، موضوع در حال حاضر در دست بررسی است و اخبار تکمیلی در این رابطه اعلام می‌شود.

تیم های چک و خنثی ناجا هیچ بسته مشکوکی در پایانه تجریش پیدا نکردند.

عملیات بررسی منطقه پایان یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها