أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۶۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
سرویس شبکه های اجتماعی 598
«محمد ایمانی» تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

سرنگونی هواپیمای نیروی هوایی آمریکا در غزنی افغانستان، اتفاقا منحصر به فردی است. این که  ۸۳ افسر نظامی و اطلاعاتی - واحتمالا چند فرمانده یا مقام ارشد- در سرنگونی هواپیمای نظامی  آمریکا (از نوع E-۱۱A) به هلاکت برسند، کم سابقه است.

طالبان سرنگونی این هواپیمای نظامی را بر عهده گرفته است. اما سوال مهمی که ذهن کارشناسان را درگیر خود کرده، این است که هواپیمای نظامی آمریکا چگونه شناسایی و رهگیری شده است؟ یک احتمال هم این است که هواپیمای مذکور بدون اصابت موشک (در جنگ الکترونیک) سرنگون شده باشد.

حتی اگر هواپیما با موشک هم سرنگون شده باشد، عملیات شناسایی به عنوان مقدمه اسقاط آن، اقدام پیچیده ای است که احتمالا فراتر از توانمندی های راداری و الکترونیک طالبان باشد. آمریکا این بار از کجا ضربه خورده است؟


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها