يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۶۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، ایالات متحده دور جدیدی از تحریم‌های مرتبط با اقدام روسیه در الحاق کریمه را در نظر گرفت و هشت شخص و یک شرکت راه‌آهن مستقر در مسکو را تحریم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، ایالات متحده آمریکا یک سری تحریم‌ها در واکنش به الحاق کریمه از اوکراین به روسیه در سال ۲۰۱۴ تحمیل کرده است. مسکو از آن زمان، زیر ساخت نظامی در آن شبه جزیره را تقویت می‌کند.

تازه‌ترین اقدام، یک روز پیش از سفر مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا به اوکراین صورت گرفت.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، مقام‌هایی که چهارشنبه تحریم‌ شدند، شامل یوری گوتسانیوک، نخست‌وزیر دولت منطقه‌ای روس‌گرای کریمه پس از انتخابات ۲۰۱۹ و شش تن دیگر می‌شوند. براساس اعلام این وزارتخانه، نام این افراد همچنین روز چهارشنبه از سوی کانادا وارد لیست سیاه شد.

این تحریم‌ها به دنبال اقدام روز سه‌شنبه اتحادیه اروپا صورت گرفت که هفت تن از همین افراد از جمله گوتسانیوک را تحریم کرد. همچنین شرکت راه‌آهن "گرند سرویس اکسپرس" مستقر در مسکو که در منطقه کریمه فعال است و الکساندر گانوف، مدیر اجرایی آن تحریم شدند.

براساس تحریم‌های آمریکا، دارایی این افراد و شرکت‌ها توقیف می‌شود و اشخاص و شرکت‌های آمریکایی اجازه تعامل با تحریم‌شدگان را نخواهند داشت. استیون منوچن، وزیر خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای گفت: اقدام این وزارتخانه، در هماهنگی کامل با دیگر متحدان و شرکای بین‌المللی ما اتخاذ شد و بازتاب دوباره حمایت ناگسستنی ما از احیای روندهای سیاسی دموکراتیک آزاد و عادلانه در کریمه است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها