أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۶۷۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
به هر حال این جشنواره‌ای است که دلخوشی اهالی سینماست در هر شرایطی. روز اول جشنواره ۳۸ برگزار شد که حواشی خاصی نداشت غیر از سیاهپوشی برخی بازیگران در دوره‌ای که فتوکال به مانند دهه ۷۰- ۶۰ متوقف شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از برترین‌ها: به هر حال این جشنواره‌ای است که دلخوشی اهالی سینماست در هر شرایطی. روز اول جشنواره ۳۸ برگزار شد که حواشی خاصی نداشت غیر از سیاهپوشی برخی بازیگران در دوره‌ای که فتوکال به مانند دهه ۷۰- ۶۰ متوقف شد.

بازتاب فیلم‌ها در میان منتقدان مثل سال‌های پیش نیست، اما می‌شود از فضای کلی نتیجه گرفت که کدام فیلم‌ها بحث‌برانگیز بوده و کدام اهمیت خاصی نداشته است.

فجر ۳۸؛ تعریف و تمجید از «قصیده گاو سفید»

مورد خاص روز اول «قصیده گاو سفید» که با واکنش مثبت تماشاچیان خاص‌تر سینما مواجه شده است.

آرامه اعتمادی؛ منتقد سینما درباره فیلم «قصیده گاو سفید» نوشت: 

قصیده گاو‌ سفید درباره خطای انسانی است! یک قاضی که حکم اعدام مردی بی‌گناه را می‌دهد و با عذاب وجدانش وارد زندگی زن او می‌شود. مریم مقدم و علیرضا ثانی‌فر بازیگران توانمندی هستند که اینجا فرصت دوباره دیده شدن دارند. با بازنگری در تدوین می‌توانند از زیاده‌گویی‌اش کم کنند.

یکی از کاربران توئیتر هم درباره «قصیده گاو سفید» اینگونه نوشت: 

قصه‌ای متفاوت درباره قصاص که اگر بازیگران بهتری داشت و فیلمساز هم سعی نمی‌کرد درباره همه مسائل اجتماعی از قبیل اعتصاب کارگران، ظلم به زنان و... بدون ارتباط با قصه فیلم موضع بگیرد، قطعا فیلم بهتر و آبرومندتری میشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها