أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۸۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
در خصوص پلمب منزل مسکونی یکی از مداحان و ربط آن به پرونده بابک زنجانی و طبری، آنچه اتفاق افتاد ربطی به پرونده‌های قضایی نداشت. این ملک را بابت اخذ تسهیلات از یکی از بانک‌ها به‌عنوان رهن و تضمین ارایه کرده بودند.
به گزارش پایگاه 598، اسماعیلی گفت: در خصوص پلمب منزل مسکونی یکی از مداحان و ربط آن به پرونده بابک زنجانی و طبری، آنچه اتفاق افتاد ربطی به پرونده‌های قضایی نداشت. این ملک را بابت اخذ تسهیلات از یکی از بانک‌ها به‌عنوان رهن و تضمین ارایه کرده بودند.

گیرنده هم خود فرد نبود. دیگری از بانک وام گرفته بود و با ضمانتی که از مالک این ملک داشت این زمین را به‌عنوان وثیقه قرار داده بود. اصل خبر توقیف درست است ولی در رابطه با تسهیلات وام بانکی و سندی که به بانک سپرده شده بوده است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها