أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۸۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
نوع جدید ویروس کرونا هنوز به مرحله "همه‌گیر جهانی" نرسیده است.
به گزارش پایگاه 598، بر اساس آخرین گزارش‌ها شمار مبتلایان درمان شده ویروس کرونا به ۶۶۷ نفر رسیده است. از میان بیش از ۲۰ هزار مبتلا، ۴۲۷ نفر جان باختند.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: نوع جدید ویروس کرونا هنوز به مرحله "همه‌گیر جهانی" نرسیده است.

دبیر کل سازمان جهانی بهداشت، تلاش چین برای مهار همه گیری ویروس کرونا را ستود و به کشورهای دیگر توصیه کرد به جای ایجاد ترس، همکاری و آمادگی خود را افزایش دهند.اولین واکسن کروناویروس برای آزمایش در چین آماده شد.

گفته می‌شود شرکت زیست‌فناوری "گیلید" با همکاری یک بیمارستان در پکن موفق به ساخت اولین واکسن برای پیشگیری از ابتلا به "کروناویروس" شده و به زودی آن را روی انسان‌ها آزمایش می‌کند.ویروس کرونا، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به ۲۵ کشور جهان از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات هم سرایت کرده است.بیمارستان ویژه مقابله با کرونا که عملیات ساخت آن همزمان با شیوع کرونا، شروع شده بود، فعالیت خود را آغاز کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها