أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۸۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
از دستاوردهای چهل ساله انقلاب؛
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور گفت: در همه حوزه ها و مأموریت های مختلف پدافند به خودکفایی کامل رسیده ایم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری حوزه، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه پاسداشت خون شهدا و آشنایی جامعه هدف از جمله نوجوانان و جوانان با دستاورد های نظامی و رشته های تحصیلی دانشکده در مباحث نظامی است.

امیر ارسلان پرویز افزود: صفر تا صد تجهیزات این نمایشگاه بومی و به دست توانمند متخصصان داخلی پدافند و با همکاری صنعت و شرکت های دانش بنیان انجام شده است.

وی گفت: همه ساله در دهه فجر آخرین دستاورد های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه پدافند هوایی شرق کشور به نمایش گذاشته می شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور همچنین گفت: این نمایشگاه شامل اتاق فرماندهی کنترل، پشتیبانی رزمی، خدمات درمانی و تجهیزات بومی پدافند است و در این نمایشگاه تجهیزات به روز نظامی و پدافند هوایی تا ۲۱ فروردین به نمایش گذاشته می شود.

امیر ارسلان پرویز با بیان اینکه آسمان ایران امن ترین آسمان غرب آسیاست گفت: منطقه پدافند هوایی شرق کشور هم با وجود گستردگی یکی از امن ترین آسمان هاست و در تمامی حوزه ها تا جایی به درجه بالایی از امنیت رسیدیم که صد ها کیلومتر فراتر از مرز های هوایی کشورمان را می توانیم رصد کنیم.

وی افزود: دشمنان ما می دانند که در همه حوزه ها و ماموریت های مختلف پدافند از جمله مرحله کشف به خودکفایی کامل در تجهیز و ساخت انواع رادارها با تنوع فرکانسی و با بردهای مختلف رسیده ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها