يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۸۹۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
فردی در طی انجام حملات نژادپرستانه توسط تماس‌های تلفنی به ۱۳ میلیون دلار جریمه شد.
به گزارش پایگاه 598، کمیسیون ارتباطات فدرال تصمیم گرفت تا مبلغ ۱۳ میلیون دلار جریمه را به یک مرد نژادپرست اختصاص دهد. به گفته این سازمان مرد مذکور با راه‌اندازی چند روبات تلفنی بیش از شش هزار تماس تلفنی نژادپرستانه در شش شهر مختلف انجام داده بود. این مرد همچنین به حمله نژادپرستانه به مقامات مختلف و روزنامه‌نگارها متهم شد. گفته می‌شود که علت تنفر این شخص از نژادهای دیگر کشته شدن یکی از دوستان نزدیک وی در یک حادثه است.
 
بر طبق اخبار منتشر شده تعداد حملات در کل شش دفعه بوده که خود شامل چندین بار تماس مزاحمت‌آمیز بوده است. به عنوان مثال حمله اول در کالیفورنیا، فلوریدا و جورجیا (به ترتیب با ۱۴۹۶، ۷۶۶ و ۵۸۳ تماس) صورت گرفته است. حمله دوم تهدید خبرنگاران و روزنامه‌نگاران را با ۷۵۰ تماس به همراه داشت. حمله سوم نیز انتشار یک شایعه درباره قوانین ویرجینیا بود که ۲۰۲۳ تماس در طی آن صورت گرفت. کمیسیون ارتباطات فدرال در طی بیانیه خود اعلام کرد هدف حمله سوم تاثیر گذاشت بر اجرای قوانین ویرجینیا بوده است.


جزئیات یکی از حملات تلفنی
بر طبق گزارشات منتشر شده یکی از این حملات در آیووا صورت گرفت. در طی این حمله ۸۲۷ تماس تلفنی برقرار شد که در آن صدای یک زن شنیده می‌شد که می‌گفت همه آن‌ها را بکشید. علت این تماس آن بود که یک ماه قبل از این حادثه یک مهاجر غیرقانونی به اتهام قتل یک دانشجو بازداشت شده بود. گفته می‌شود در طی این حمله پدر دانشجوی مذکور نیز این پیام را دریافت کرده است.

وضعیت فعلی
سازمان ارتباطات فدرال در حال حاضر این حملات به کلی تحت نظارت خود قرار داده و تا به حال اسکات رودز تنها متهم این پرونده بوده است. اتهامات این فرد شامل ساخت برنامه‌های تلفنی برای ایجاد ازار و اذیت برای مردم، دروغگویی و آسیب به حقیقت اجتماعی برای سوءاستفاده‌های شخصی و تهدید جانی افراد می‌شود. این فرد فرصت داد تا در سی روز آینده به دادگاه حاضر شود و خلاف اتهامات را ثابت کند. در غیر این صورت دادگاه جریمه ۱۳ میلیون دلاری را اجرا می‌کند و در صورت عدم پرداخت آن فرد بازداشت شده و به زندان منتقل می‌شود.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها