يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۹۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
به رغم افزایش تدابیر حفاظتی چین برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در آسیا و سرتاسر جهان، این بیماری واگیردار تاکنون جان ۴۹۲ انسان را در سرتاسر جهان گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از راشاتودی، روز سه شنبه به رغم گسترده‌تر شدن محدوده قرنطینه به چهار شهر دیگر در چین- با جمعیتی بالغ بر ۲۱ میلیون نفر- شمار قربانیان بیماری کرونا همچنان روبه افزایش است.

این ویروس جدید از ابتدای شیوع خود در ماه دسامبر تاکنون حدود ۲۴ هزار نفر را در سرتاسر جهان آلوده کرده است.

تا به امروز دست کم ۲۵ کشور در جهان مواردی از ابتلاء به این ویروس را گزارش داده اند که این امر مقامات بهداشت و درمان در کشورهای مختلف جهان را به اعمال تدابیر حفاظتی و صدور هشدارهای مسافرتی با امید محدود کردن دامنه شیوع این بیماری وادار ساخته است.

در این میان شماری از کشورها- از جمله آمریکا، روسیه، هند و انگلیس- با اعزام هواپیماهایی به چین اتباع و کارکنان رسمی خود را که در چین اقامت دارند، به طور اضطراری از این کشور خارج کرده اند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها