أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۹۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
روزنامه خراسان یک روایت متفاوت و عجیب از بازگشت دانشجویانی ایرانی ووهان چین ارائه داد و نوشت: بعد از درخواست های زیاد مردم و خانواده شهروندانی که وابستگانشان در ووهان چین حضور دارند، یک پرواز برای خروج شهروندان ایرانی از قلب بحران کرونا عازم «ووهان» شده بود تا آن ها را از شهر قرنطینه شده به کشور بازگرداند.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه خراسان یک روایت متفاوت و عجیب از بازگشت دانشجویانی ایرانی ووهان چین ارائه داد و نوشت: بعد از درخواست های زیاد مردم و خانواده شهروندانی که وابستگانشان در ووهان چین حضور دارند، یک پرواز برای خروج شهروندان ایرانی از قلب بحران کرونا عازم «ووهان» شده بود تا آن ها را از شهر قرنطینه شده به کشور بازگرداند.

از خودگذشتگیِ کروناییِ ایرانی‌ها به نفع عراقی‌ها

در این میان عملیات خروج به پیشنهاد دانشجویان ایرانی، شامل شهروندان عراق،سوریه و لبنان هم شد که این پیشنهاد دانشجویان مورد تقدیر قرار گرفت.  هواپیمایی ماهان 56 شهروند ایرانی، 59 عراقی، 24 سوری و یک لبنانی را از شهر قرنطینه شده ووهان به کشورمان بازگرداند و قرار است همه این مسافرها به مدت 14 روز در قرنطینه باشند و در صورت تایید سلامتی به آغوش خانواده شان بازگردند.

کاربری ضمن تقدیر از پیشنهاد دانشجوهای ایرانی نوشت: «هیچ درختی به خاطر پناه دادن به پرنده ها، بی بار و برگ نشده ...» کاربر دیگری نوشت: «جالبه که کادر پروازی که با این دانشجویان تماس داشتن رو قرنطینه نکردن.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها