أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۹۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: احتمال ریزش سنگ در محدوده امام چشمه تا کندوان جاده چالوس وجود دارد که رانندگان دراین محدوده توقف نکنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رئیس پلیس راه استان البرز گفت: احتمال ریزش سنگ در محدوده امام چشمه تا کندوان جاده چالوس وجود دارد که رانندگان دراین محدوده توقف نکنند.

رضا گودرزی در رابطه با آخرین وضعیت محورهای استان البرز گفت: با توجه به بارش برف و به دنبال آن افزایش دما، احتمال سقوط بهمن در جاده کرج - چالوس و نوجان دوجود دارد و رانندگان باید جانب احتیاط را رعایت کنند و حدالامقدور از توقف بی جا در حاشیه های خطرناک این مسیر خودداری کنند.

گودرزی افزود: همچنین احتمال ریزش سنگ در محدوده امام چشمه تا کندوان وجود دارد که رانندگان دراین محدوده توقف نکنند.

وی ادامه داد: به رانندگان توصیه می شود زنجیرچرخ، لوازم ایمنی، پوشاک گرم، مواد غذایی کافی همراه داشته باشند، ضمن آنکه رعایت سرعت مناسب در جاده های پرتردد البرز ضروری است.

وی گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها