يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۹۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
یحیی گل‌محمدی:
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه دوم استقلال را عقب نشاندیم ولی این تیم اتوبوسی دفاع می‌کرد.
به گزارش پایگاه 598، یحیی گل محمدی بعد از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گل محمدی گفت: بازی جذابی بود. فکر می کنم هواداران  دو تیم لذت بردند. از بازیکنان خوب زمین هم بیش از این انتظار نمی رفت. نیمه اول پایاپای بود. در نیمه دوم تمام هدفمان کسب سه امتیاز بود. خیلی خوب بازی را شروع کردیم و روی یک صحنه که جای سئوال بزرگی است که چرا این اتفاق افتاد، از دفاع ما رد شدند و به گل رسیدند.

وی افزود: بعد از آن استقلال موقعیتی نداشت. فشار خوبی برای گلزنی داشتیم و توانستیم با صبر و حوصله و پاس زیاد تیم رقیب را عقب بنشانیم. از بازیکنانم تشکر می کنم تا آخرین دقایق بازی جنگیدند و تسلیم نشدند. این برای تیم ما مهم بود. ایراداتی داریم که باید رفع کنیم اما فشردگی مسابقات کار را سخت می کند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: از هواداران هم تشکر می کنم. با اینکه تیم ما عقب بود با تشویقشان به ما دلگرمی دادند.

گل محمدی درباره ضعف مدافعان کناری پرسپولیس در این بازی یادآور شد: مهدی شیری امروز روز خیلی خوبی داشت. من هنوز گل دوم استقلال را ندیده ام. چیزی که می گویم مشاهداتم از بازی است ولی در حمله مهدی شیری خیلی خوب بود و پاس خوبی داد. گل اول ما هم روی بازیسازی او بود. از مدافعان کناری انتظار داریم بیشتر در حملات باشند. سمت راستمان فعال بود ولی سمت چپمان کمتر نفوذ کرد. با تعویضی که کردیم ،محمد نادری توانست خیلی خوب از سمت چپ ما فشار زیادی بیاورد. باید بیشتر کار کنیم و بیشتر وقت بگذاریم بخصوص برای نفوذ مدافعان کناری.

وی درباره استوکس هم گفت: استوکس از آمادگی به دور بود. او در این چند روز فشرده تمرین کرده بود و چند هفته کار دارد که به فرم خوبش برسد. او بازی به بازی بهتر می شود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش باوجود حمله، موقعیت زیادی برای گلزنی خلق نکرد اظهار کرد: استقلال بعد از گل دوم، اتوبوسی و 10 نفره دفاع کرد. این کار را سخت می کند. ما با صبر و حوصله کار کردیم. توانستیم به آن فضاها دست یابیم. روی گل دوم هم با پاس های خوبی که دادیم توانستیم موفق باشیم. فکر می کنم با فشردگی خطوط استقلال راضی کننده بود. انتظار اینکه موقعیت زیادی خلق شود، انتظار زیادی است. اینکه توانستیم فشار را دقیقه به دقیقه زیاد کنیم خوب بود.

وی پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر نقش بشار رسن و بازیسازی او در روند تیمی پرسپولیس گفت: گردش توپ ما بد نبود. نیمه دوم را خوب شروع کردیم. گلی که استقلال زد کار را سخت کرد. اگر 5 دقیقه دیگر می گذشت و گل نمی زدند به گل می رسیدیم. فشار زیادی را روی دروازه حریف آوردیم. استقلال یک توپ آورد و گل زد.

گل محمدی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم یادآور شد: به اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال تبریک می گویم. اسکوچیچ مربی شناخته شده ای است و فوتبال ایران را می شناسد. باید به او کمک کنیم. ایرانی و خارجی فرقی نمی کند. با تمام وجود به مربی تیم ملی کمک می کنیم. انشاءالله تیم ملی را به جایگاه خوبی برساند. 

سرمربی پرسپولیس درباره تعویض کمال و اینکه آیا تعویض او به معنای ناراضی بودنش از عملکرد این بازیکن است؟ گفت: قطعا اینطور نبود. تیم را با حضور بشار رسن هجومی تر کردیم. یک مقدار تغییر سیستم داریم وگرنه کمال بازی خوبی انجام داد.

گل محمدی در پایان اظهار کرد: یک تشکر همه از علی علیپور می کنم. او سه بازی کرده و دو گل زده، یک پاس گل داده و یک خطای منجر به گل گرفته است. البته چند موقعیت خوب را خراب کرده است. باید از این بازیکن حمایت شود. علیپور کارش را خوب انجام می دهد و از او حمایت می کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها