أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۶۹۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
بازیکن تیم فوتبال استقلال ماجرای درگیری اش با نیروی انتظامی و کتک خوردنش را تعریف کرد.
به گزارش پایگاه 598، نود و یکمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه ۱۷ بهمن و در حضور ۵۶ هزار و ۷۰۰ نفر تماشاگر به قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی در پایان با تساوی ۲ به ۲ تمام شد. ارسلان مطهری ۲۴ و ۵۲ برای  استقلال، علی علیپور ۲۹ و بشار رسن ۸۹ برای پرسپولیس گل زدند.

سیاوش یزدانی در مورد درگیری با پلیس گفت: بین دو نیمه قصد رفتن به رختکن را داشتیم که تونل شلوغ بود و تن من به تن آقایی برخورد کرد که گفتند ایشان دادستان است. ایشان گفتند من را هل نده. من عذرخواهی کردم و گفتم ببخشید اینجا شلوغ است. اما رئیس میدانی نیروی انتظامی جلو آمد و به ما گفت اینجا چکار می کنید. گفتیم بازیکن استقلال هستیم و عارف غلامی کارتش را نشان داد که ایشان گفت بازیکن استقلال کدام ... است! 

وی ادامه داد: بعد از این ماجرا درگیر شدیم. مامور دولت با لباس من را زد و با همسترینگ پاره ۲۰ پله من را پرت کرد پایین و شروع کردند به کتک زدن. با چه اجازه ای بازیکن استقلال را می زنند. ۱۰ نفر را فرستادند رختکن که مصاحبه نکنید. چرا باید مصاحبه نکنم. 

یزدانی ادامه داد: من حرمت لباس را نگه داشتم اما اینها حرمت ما را نگه نداشتند. ما را بردند در یک اتاق و یک چک زدند زیر گوش من. گفتم چرا می زنید گفتند چون پررو هستی! دوربین داخل اتاق هم ضبط کرده است. من حقم را پیگیری می کنم. شکایت هم می کنم و تا انتهایش می ایستم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها