يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۰۵ فروردين ۱۳۹۱
بینا- قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز در مقایسه با روز گذشته نوسان داشت.بسیاری از کارشناسان بر این عقیده می باشند که در این شرایط طلا نتوانسته است به عنوان سرمایه ای امن ایفای نقش کند.
به گزارش بینا به نقل از الجزیره، قیمت طلا  در بازارهای جهانی امروز برخلاف روز گذشته کاهش داشته است. هر اونس طلا با نه دلار و بیست و سه سنت کاهش در مقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و ششصد و پنجاه و سه دلار در هر اونس خرید و فروش می شود.
این درحالی است که هر اونس نقره با سی و چهار ممیز بیست و هفت صدم درصد کاهش در قیمت معادل بیست و هشت سنت به ارزش سی و سه دلار و چهارده سنت در هر اونس خرید و فروش می شود. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و ششصد و هفتاد و پنج دلار وشصت و چهار سنت خرید و فروش می شود.
قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در بازار نیویورک با افزایش سه سنتی در هر بشکه همراه بوده و به یکصد و شش دلار و چهل و سه سنت در هر بشکه رسیده است.
این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت با یک سنت افزایش به قیمت یکصد و بیست و پنج دلار و بیست و چهار سنت در هر بشکه در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود .

نرخ برابري ارزهاي معتبر جهاني
ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز جهانی در مقابل دلار امریکا کاهش یافت.
امروز هر یک دلار امریکا با هشتاد و دو ممیز پنجاه و سه ین ژاپن خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته ارزش ین ژاپن در مقابل دلار امریکا بیست و سه صدم درصد کاهش داشته است.
این در حالی است که هر یک یورو با یک دلار و سی و دو سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته یک صدم درصد افزایش داشته است.
هر یک پوند انگلیس نیز با یک دلار وپنجاه و هشت سنت در بازارهای جهانی مبادله می شود که در مقایسه با روز گذشته پنج صدم درصد افزایش داشته است.

قیمت ها در بازار داخلی
1663.8     اونس طلا
3375000     طلا بازار تهران
3352000     پیش بینی
779122     گرم 18 عیار
1031800     گرم 24 عیار
18920     دلار-بازار
25180     یورو-بازارتهران
5190     درهم امارات
30450     پوند-بازارتهران
7750000     سکه طرح قدیم
7690000     سکه طرح جدید
3810000     نیم سکه
2030000     ربع سکه
1060000     سکه گرمی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها