أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۷۰۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
رئیس پلیس فتا پایتخت به نکات مطرح شده در فیلم روز بلوا که اخیرا در جشنواره فجر اکران شده، واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، روز بلوا نوشته مهران کاشانی و به کارگردانی بهروز شعیبی یکی از فیلم‌های جشنواره فجر است که در یکی از سکانس‌های آن، شخصی با یک شماره تلفن و آدرس صفحه اینستاگرام، مشخصات و آدرس فرد دیگری را در عرض ۵ دقیقه پیدا می‌کند.

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا پایتخت به این سکانس واکنش نشان داد و گفت: مسائلی که در فیلم‌ها نشان داده می‌شود، تخیلی است.

وی افزود: برای پیدا کردن موقعیت افراد می‌توان از اپراتور‌ها یا مخابرات استعلام گرفت؛ در این صورت هم تنها محدوده شخص مشخص می‌شود و نه آدرس کامل.

رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار کرد: در شرایط عادی، با فرستادن لوکیشن موقعیت قابل یافتن است، اما وقتی افراد تمام دسترسی‌ها را می‌بندد، هیچ شخص، نرم افزار یا دستگاه و حتی پلیسی نمی‌تواند موقعیت کسی را پیدا کند و این امر تخیلی است.
سرهنگ کاظمی گفت: برای این فیلم از ما مشاوره‌ای دریافت نکرده اند.

منبع:میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها