يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۰۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
مرد شیشه‌ای که در جنایتی هولناک در باغ کلاته، دست به قتل عام خانوادگی زده بود دیروز با حکم قضایی به سه بار قصاص محکوم شد.
به گزارش پایگاه 598، رسیدگی به این پرونده از یکم اردیبهشت امسال به دنبال شکایت ناپدید شدن دختر هشت ساله‌ای به نام بیتا و پدر و نامادری اش آغاز شد. تلاش پلیس برای افشای راز ناپدید شدن اعضای این خانواده آغاز شده بود که ماموران با بررسی فهرست مکالمات تلفنی دانیال (پدر خانواده) دریافتند وی آخرین بار با یکی از دوستانش به نام مهدی تماس داشته است.

بدین ترتیب پلیس به ردیابی مهدی پرداخت و خودروی دانیال را مقابل باغ خانوادگی مهدی در کلاته ورامین شناسایی کرد. مهدی ۲۸ ساله که به شیشه معتاد است پس از دستگیری پرده از قتل عام خانوادگی برداشت. وی هفته گذشته در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم درخواست قصاص در ملأعام را برای وی مطرح کردند.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من قتل‌ها را قبول دارم، اما تحت تاثیر مصرف شیشه دست به چنین کاری زده بودم. من و دانیال از قبل یکدیگر را می‌شناختیم، اما مدتی بود از او خبری نداشتم تا این که اتفاقی او را در حوالی کشتارگاه خاوران دیدم و او و خانواده اش را به باغ خانوادگی مان در کلاته دعوت کردم. وی ادامه داد: ما با هم شیشه مصرف کردیم و دانیال برای خرید سیب زمینی از باغ بیرون رفت.

من هم برای خرید ناهار از باغ بیرون رفته بودم، اما وقتی به باغ برگشتم او مقابل در به من حمله ور شد. او گمان می‌کرد به همسرش نظر داشته ام. مهدی با چاقو ضربه‌ای به گردنم زد. او حتی به سمت من اسپری اشک‌آور زد که ناچار شدم او را بکشم. من بعد از قتل دانیال، همسرش را کشتم و بیتا که شاهد ماجرا بود به سمتم سنگ پرتاب کرد که او را هم خفه و اجساد را در باغ دفن کردم.

بعد از قتل، چون زخمی شده بودم و خون زیادی از دست داده بودم هروئین کشیدم تا دردم تسکین یابد. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده وی را دیروز به سه بار قصاص محکوم کردند.

منبع: روزنامه خراسان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها