يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۰۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
روزنامه الرایه قطر در گزارشی که درخصوص دیدار تیم‌های فوتبال الدحیل و پرسپولیس منتشر کرد، سرخپوشان کشورمان را تیمی قدرتمند دانست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه الرایه قطر در گزارشی از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال الدحیل این کشور مقابل پرسپولیس ایران، در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا نوشت: الدحیل چالش آسیایی را با مهم‌ترین پیروزی برابر حریفی قدرتمند آغاز کرد. الدحیل با پیروزی برابر رقیب قدرتمندی چون پرسپولیس ایران، شروعی خوب و قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا داشت. الدحیل عملکرد موفقی در این بازی ارائه کرد، به ویژه در نیمه اول که خیلی زود توانست به دو گل برتری دست یابد.

در ادامه این گزارش آمده است: گل اول باعث شد پرسپولیس از لاک دفاعی خارج و فرصت برای به ثمر رساندن گل دوم ایجاد شود. شرایط در نیمه دوم تغییر کرد. پرسپولیس با عقب‌نشینی الدحیل، بازی تهاجمی را در دستور کار داشت و میزبان به دنبال استفاده از ضدحملات بود. مدافعان دو تیم در این نیمه، عملکرد موفقی داشتند و فرصت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد؛ به استثنای شوت محکم آنتونی استوکس در دقایق پایانی که با واکنش کلود امین راهی کرنر شد و پرسپولیس نتوانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها