يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۰۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: الآن زمان مذاکره با آمریکا نیست و همه باید در برابر فشار‌های دشمن ایستادگی کنیم.
به گزارش پایگاه 598، محمدباقر نوبخت در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گلستان با بیان اینکه «ما در یک برهه از زمان مذاکره با آمریکا را تجربه کردیم»، خاطرنشان کرد: ما فشار‌هایی را که دشمنان به ما تحمیل می‌کنند تدبیر می‌کنیم و منتظر نخواهیم ماند تا آنان به ما بگویند چه کنیم و یا چه کاری انجام ندهیم.

وی گفت: در یک برهه از زمان نظام تصمیم به مذاکره با آمریکا گرفت و نتیجه‌اش را دیدیم. امروز دیگر هیچ ایرانی وطن‌پرست و فهیمی از ما نمی‌خواهد که با آمریکایی‌ها دوباره مذاکره کنیم.

وی تصریح کرد: دیگر کسی نمی‌تواند از ما انتقاد کند یا بگوید که «آمریکایی‌ها دنبال مذاکره بودند و شما قبول نکردید.» امروز ما برای افکار عمومی پاسخ درست و روشنی داریم.

نوبخت تصریح کرد: الان زمان مذاکره نیست، هر کدام از ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید ایستادگی و سعی کنیم ضربه‌گیر شویم و فشار‌ها را با تدبیر حل کنیم.

منبع: روزنامه کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها