أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۷۰۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
عضو فراکسیون امید:
نماینده اصلاح‌طلب و عضو فراکسیون امید، ادعای مهندسی انتخابات و از پیش تعیین‌شدن نتیجه آن را رد کرد.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا محجوب در گفتگو با ایلنا، ضمن رد «از پیش مشخص بودن نتیجه انتخابات» گفت: درگذشته رد صلاحیت‌ها بیشتر برای یک طرف صورت می‌گرفت و به ندرت برای طرف دیگر بود، اما در حال حاضر تقریبا به نسبت جمعیت و علی‌السویه انجام شده و نمی‌توان گفت که حتی اتفاقی مهندسی کرده‌اند. آنچه الان می‌توان گفت: این است که نتیجه انتخابات را کسی نمی‌تواند حدس بزند.

وی افزود: این هم احتمالات درستی نیست که، چون عده‌ای رد صلاحیت شده‌اند پس نتیجه مشخص است. چرا که ممکن است افرادی تایید شوند بلافاصله رای بیاورند یا افراد دیگر رای نیاورند و یا حتی افرادی هم تایید شوند، رای نیاورند. ولی انتظار ما این است که شورای نگهبان افرادی را که تا امروز در این رقابت نبوده‌اند و برای اولین بار ثبت‌نام کرده‌اند را اگر مشکل مالی ندارند تایید کنند و اجازه بدهند که تنور انتخابات گرم شود.

وی درباره گران کردن ناگهانی قیمت بنزین و فشار بر مردم گفت: با انتخاب افراد عملگرا، با انتخاب افرادی که به اقتصاد منفعتی معتقد نباشند منفعت مردم و منفعت عمومی و اجتماعی را ارجح بر منافع خودشان بدانند، مردم و به خصوص اقشار ضعیف‌تر را محترم‌ترین اقشار بدانند و همه کوشش خود را برای آن‌ها انجام دهند، قطعا این تغییر دیدگاه می‌تواند سبب پیشگیری و بلکه خنثی‌کردن اثرات این ضایعه بزرگ و جبران این ضایعه‌ای شود که به پیکره فقیرترین و ضعیف‌ترین بخش جامعه وارد شده، باشد. حاشیه‌نشین‌ها بیشترین ضربه را از این حرکت خورده‌اند. زخم را باید التیام داد و جبران کرد، نباید بر زخم‌نمک پاشید، انتظار داریم کسانی که انتخاب می‌شوند برای التیام بنیادی به این زخم‌ها به میدان بیایند.

منبع: روزنامه کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها