يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۱۱۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
مهلت فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598، مهلت فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش آغاز شد. 

بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، این مهلت، طبق ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس و ماده ۴۰ آئین نامه اجرایی آن درباره زمان شروع و پایان فعالیت های تبلیغاتی نامزدها، بامداد امروز پنجشنبه ۲۴ بهمن آغاز شد. 

خاطرنشان می‌‌شود مهلت فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه اول اسفند به پایان می‌رسد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور برگزار خواهد شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها