أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۷۱۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: شهید سلیمانی تمامی طرح‌ها و برنامه‌های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را در منطقه غرب آسیا را خنی کرد و این یک نه به تجاوز و اشغالگری است.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسین دهقان عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت چهلم سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا با بیان این‌که یکی از حماسه‌های انقلابی بعد از شهادت سردار سلیمانی، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود، اظهار داشت: روز گذشته ملت ثابت کرد، انقلاب اسلامی زنده است و به ارزش‌های آن پای‌بند است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان این‌که 41 سال است 22 بهمن تکرار 22 بهمن سال 57 است و مکتب امام زنده‌تر از قبل است، افزود: دیروز ملت ما یک پیام را به جهانیان از منظر دوستداران انقلاب و از منظر دشمنان ارسال کرد، دیروز خبرنگاران و دوربین‌های بسیاری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند که ببینند مردم تداوم انقلاب را چگونه فریاد می‌کشند و انقلاب را تضمین می کنند.

وی با بیان این‌که کسانی که دل در گرو انقلاب و مکتب امام (ره) و رهبری دارند به خاطر استقلال و عدالت‌خواهی شعله‌های انقلاب در دل آن‌ها فروزان‌تر شد، گفت: هر مشکلی و هر کاستی و هر خبر ناگواری که از ایران به خارج منعکس شود همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند را ناراحت می‌کند.

دهقان بیان کرد: دیروز همه ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌خواه خوشحال شدند و همه کسانی که از این انقلاب کینه دارند، ضربه خوردند و فکر می‌کردند با شکل‌دهی بعضی از اتفاقات می‌توانند بستری فراهم کنند که ضربه کاری به انقلاب وارد کنند.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشتی بر دهان یاوه‌گویان بود

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تأکید بر این‌که ملت حامیان انقلاب و ارزش‌های آن هستند و از استقلال و مقاومت و پاسداری می‌کنند، تصریح کرد: آمریکا همواره مترصد آن است که آسیبی به انقلاب وارد کند، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان کسانی بود که نسبت عنادگونه با انقلاب دارند.

وی با اشاره به چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: سردار سلیمانی نقش بسیار مهمی در عرصه سیاسی و شکل‌گیری جبهه مقاومت داشت، سردار سلیمانی فرماندهی عرصه‌ای را کرد که طرف مقابل او جریان‌های عربی، آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی بود، همه آن‌ها به دنبال آن بودند که دو عنصر فلسطین و چهره ناب اسلام محمدی را از دنیای اسلام بگیرند.

دهقان با بیان این‌که دشمنان به دنبال آن بودند که چهره ناب اسلام محمدی را مخدوش کنند تا سردار سلیمانی نتواند به دنیا چهره سازنده اسلام را عرضه کند، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب موضوع فلسطین را امام(ره) بیان کرد و فرمودند، موضوع فلسطین یک موضوع عربی نیست و کشورهای عربی به جز تعدادی از آن‌ها به دنبال آزادی فلسطین بودند.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان این‌که امروز تلاش آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی آن است که قضیه فلسطین کم رنگ و به فراموشی سپرده شود، افزود: آن‌ها به دنبال آن هستند که جریان‌های فلسطینی از دسترسی به امکانات و تجهیزات محروم شوند و مورد تهاجم قرار بگیرند و از صحنه خارج شوند.

وی با بیان این‌که از زمانی که حاج قاسم فرمانده سپاه قدس شد از جریان‌های مقاومت فلسطین به گونه‌ای حمایت کرد که قادر باشند در مقابل نظام متجاوز آماده باشند و از خود دفاع کنند، گفت: ارتش رژیم غاصب صهیونیستی که تا زمان پیروزی انقلاب یکی از 4 ارتش برتر جهان بود و همه دنیای عرب مقهور توانمندی‌های نظامی او بودند و هیچگاه به خودشان جرأت مبارزه با او را نداده بودند، نواز غزه با یک جمعیت فشرده 22 روز در مقابل این ارتش می‌ایستد و رژیم صهیونیستی پرچم سفید را به نشانه تسلیم بالا می‌برد؛ این تغییر معادله نتیجه فرماندهی و سازماندهی سردار سلیمانی است.

سردار سلیمانی مکتب امام (ره) را در دنیا پیاده کرد

دهقان بیان کرد: سردار سلیمانی حزب‌الله را به حدی از قدرت و تجهیز رساند که هسته مبنایی جریان مقاومت در کشورهای عربی شد و در یک جنگ 33 روزه ارتش رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه کرد؛ این قدرت، انسجام، فرماندهی، آمادگی و اراده اقدام به عمل مکتب امام (ره) بود که به دنیا ارائه کرد و سردار سلیمانی آن را پیاده کرد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان این‌که سردار سلیمانی تنها متعلق به ما نیست بلکه او یک سردار بین‌المللی است، افزود: بیش از آن‌چه در جغرافیای ما سردار سلیمانی را می‌شناسیم خارج از مرزها او را از قبل می‌شناسند.

وی با اشاره به این‌که وقتی شهرهای شمالی عراق در دستان داعش بود، خودش حضور پیدا می‌کرد، خطر را می‌پذیرفت تا از دیگران دفع کند، ادامه داد: سردار سلیمانی سردار دل‌ها است و در قلوب انسان‌های آزادی‌خواه و عدالت‌جو جای دارد، هر ایرانی امروز یک سردار سلیمانی است، او نماد تمام عیار جریان مقاومت است.

ایستادگی تمام عیار در مقابل متجاوزان مکتب سلیمانی بود

دهقان با بیان این‌که ایستادگی تمام عیار در مقابل متجاوزان مکتب سلیمانی بود، گفت: قاسم سلیمانی با قاسم سلیمانی شهید یک پیوست دارد که بعد از شهادت این مسیر رو به افزایش است و سلیمانی شهید مؤثرتر از سردار سلیمانی است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تأکید بر این‌که شهید سلیمانی تمامی طرح‌ها و برنامه‌های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه غرب آسیای را خنثی کرد و این یک نه به تجاوز و اشغالگری است، عنوان کرد: امروز منطقه ما خودش را متبلور در این مکتب می‌بیند.

وی با اشاره به جنبه‌های شخصیتی سردار سلیمانی بیان کرد: خالی شدن از خود و نفس ویژگی حاج قاسم بود جز خداوند و نور خدا در دل سلیمانی چیزی نبود و اینگونه بود که در دل‌ها نشست؛ سردار سلیمانی توانسته بود دل خود را ظرف وجود خدا کند، خلوص نیتی که قاسم داشت زبانزد همه کسانی بود که با او کار می‌کردند، قاسم از این‌که دیده شود، همیشه گریزان بود و از عنوان‌ها همیشه پرهیز می‌کرد.

دهقان بیان کرد: امروز مواجه با یک پدیده در منطقه هستیم و آن احیای مجدد مداخله تمام عیار آمریکا و در رأس آن ترامپ است، برای این‌که معامله قرن را عملیاتی و در فلسطین پیاده‌سازی کنند تا هیچگاه تهدیدی برای رژیم غاصب صهیونیستی به وجود نیاید و فلسطین از همه آرمان‌های خودش دست بردارد و به عبارتی نقطه پایانی برای فلسطین باشد.

معامله قرن از ذهن مریض ترامپ صادر می‌شود

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان این‌که امروز فلسطین و به غیر از چند کشور عربی هیچ کس معامله قرن را قبول نکرد، افزود: امیر کویت معامله قرن را در سطل آشغال ریخت، معامله قرن از ذهن مریض ترامپ صادر می‌شود؛ این معامله ابتر و عقیم است و امکان پیاده‌سازی نخواهد داشت و ملت فلسطین آن را نخواهد پذیرفت.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در 2 اسفند ماه گفت: مردم با حضور با شکوه خود در پای صندوق‌های رأی نماینده‌ای را انتخاب کنند که دستخوش جریان‌های سیاسی نباشد، نماینده‌ای که بتواند شجاعانه با فریاد بلند در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه بایستد و استقلال و پیشرفت کشور برای او مهم باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها