يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۱۴۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
نیروهای ارتش سوریه موفق شدند یک روستای دیگر به نام «أورم الصغری» را در غرب استان حلب و در مسیر جاده حلب-ادلب آزاد کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود در غرب حلب، روز جمعه روستای «اورم الصغری» را آزاد کرده و به عملیات خود علیه گروه‌های تروریستی در «اورم الکبری» و اطراف آن ادامه می‌دهند.

خبرگزاری سوریه (سانا) جمعه شب گزارش کرد که یگان‌های ارتش روز پنجشنبه پس از آزادسازی روستای کفرجوم و دو منطقه جمعیة المهندسین اولی و الثانی (در جنوب اوروم الصغری)، عملیات خود علیه تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی متحد آن در چند محور به سمت روستای أورم الصغری واقع در غرب جاده بین‌المللی حلب-دمشق را ادامه داده و مقرهای تروریست‌ها و استحکامات آن‌ها را هدف آتش‌بار خود قرار دادند.


موقعیت اوروم الصغری

 

همزمان با آن یگان‌های ارتش سوریه همچنان به پاکسازی منطقه الراشدین-۴ از تروریست‌ها و مین‌های کار گذاشته شده در این منطقه ادامه داده و شبکه‌ای از تونل‌های مجهز به دستگاه‌های تهویه و نیز استحکامات تروریست‌ها به همراه مقادیری اسلحه و مهمات از جمله خمپاره و گلوله‌های متنوع دست یافتند.

همچنین تعدادی از مین‌ها و بمب‌های دست‌سازی که تروریست‌ها برای جلوگیری از پیشروی یگان‌های ارتش کار گذاشته بودند، کشف و خنثی شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها