يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۱۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
علی‌رغم بارش شدید برف در محورهای خراسان شمالی از نخستین ساعات شب جمعه، راه‌های استان توسط عوامل اجرایی مسدود نشد و این موضوع مشکلاتی را برای مسافران ایجاد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم از بجنورد، بارش شدید برف از نخستین ساعت شب جمعه در خراسان شمالی و کولاک شدید در محورهای استان، باعث بروز مشکلاتی در روند رفت و آمد مسافران شد.

جواد نظری مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی با اشاره به بسته بودن محور بجنورد به شمال، اظهار داشت: به علت کولاک شدید برف در محور بجنورد به سمت جنگل گلستان، تردد کلیه وسایل نقلیه در این مسیر ممنوع شده و مسیر مسدود است.

وی افزود: برای خدمات رسانی به مسافران و خودروهای در راه مانده، مکان‌هایی در نظر گرفته شده است و سه مسجد در سطح شهر بجنورد برلی اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی تصریح کرد: مسجد شهرک شاهد، مسجد شهرک امام خمینی و مسجد امام رضا در ابتدای ورودی محور مشهد، برای اسکان مسافران آماده است.

علی رغم این اظهارات، گزارش خبرنگار تسنیم از محور بجنورد به جنگل گلستان هم حاکی است، 6 اتوبوس مسافربری در گردنه امین‌الله بجنورد متوقف شده و وسایل اسکان در راهدارخانه امین‌الله برای افراد تا ساعت 1 بامداد اماده نشده است.

یکی از مسافران این مسیر هم که از مشهد به سمت ساری در حال حرکت بود و در گردنه امین‌الله محصور شده‌اند، گفت: هیچ خبری از اسکان اضطراری و پذیرایی از مسافران نیست. تا کنون 6 ساعت است در کولاک گرفتار شده‌ایم و خبری از رسیدگی مسئولان نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها