يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۱۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
کاندیدای شورای ائتلاف اصولگرایان استان قم در نشست خبری با بیان اینکه ‌مبارزه با مفاسد اقتصادی باید اولویت مجلس شود، گفت: طرح‌ خوبی برای تحول ‌در وضعیت معیشت‌ مردم داریم.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا زاکانی در نشست خبری نامزدهای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم، با اشاره به اهداف خود برای شرکت در انتخابات اظهار داشت: بنده برای تغییر هدفمند به قم آمده‌ام.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم افزود: تغییر در سیر تکاملی انقلاب اسلامی نخستین تغییری است که به دنبال آن هستم که با ظرفیت‌های معنوی و مذهبی قم امکان‌پذیر است.

وی تغییر دوم را متحول کردن مجلس با شهر قم عنوان کرد و گفت: با تکیه‌بر معارف دین و انباشت ظرفیت‌های بی‌نظیر شهر قم باید این تغییر در مجلس بعدی رقم بخورد.

زاکانی تغییر سوم را تغییر در وضعیت عمومی کشور برشمرد و ابراز کرد: طراحی که برای مجلس یازدهم هست طراحی برای یک تحول جدی در وضعیت معیشتی مردم است تا دیگر مشکل مردم مشکل معیشت نباشد و مرتفع شود.

به تأکید کاندیدای مورد تأیید شورای هماهنگی اصولگرایان قم بی‌تدبیری در حل مشکلات کشور بی داد می‌کند.

وی پیرامون تغییر در استان قم نیز عنوان کرد: با اشتراک نظری که بین ما سه کاندیدا هست، باید مردم قم از وضعیت قم مطلع شوند، ما نیز در رفع مشکلات آن‌ها باید سعی و تلاش کنیم، ما آمده‌ایم که حق مردم را بگیریم و علی‌القاعده نباید کسی گلایه کند که چرا برای گرفتن حق مردم آمده‌اید، حق ما این است که در استان قم مردم شاهد تغییرات جدی در شهر باشند.

زاکانی با تأکید بر اینکه شهر قم را عامدانه عقب نگه‌داشته‌اند، تأکید کرد: قم یک ویژگی ممتازی دارد که باید آن را فهم کرد و برای شناساندن آن ویژگی اقدام کرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم عنوان کرد: چهار سال پیش هیچ‌کدام از نمایندگان لیست اصولگرایان رأی نیاوردند و از لیست اصلاح‌طلبان رأی آوردند، کسانی که از بنده درخواست کردند که به قم بیایم و از قم کاندید شوم، هدفم از آمدن به این شهر، ایجاد تغییر و تحول در شهر و عملیاتی کردن یک هدف بزرگ است.

وی با تأکید بر اینکه منابع ملی دچار کسری اعتبار است، ادامه داد: شهر قم شهری ثروتمند بوده و باید از ثروت عمومی شهر برای سرمایه‌گذاری این شهر استفاده شود، باید کار را به سمتی ببریم که با مشارکت عمومی مردم اقدام به تحول در شهر کنیم، هم خدمات را بالابرده و هم امکان سرمایه‌گذاری در  حوزه‌های مختلف را تسهیل کنیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه آغاز مجلس بعدی باید با شفافیت ایده‌ها، رأی ، سفرها، نظرات و.. باشد،خاطرنشان کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاعده‌مندی نظام مالیاتی از دیگر اولویت‌های ما در مجلس است، باید این دسته‌بندی‌ها مقدمه دو سال و نیم اول باشد تا کشور از وضعیت فشاری که با آن درگیر است خارج شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها