يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۲۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
برگزای مجمع عمومی عادی بطورفوق العاده شرکت بیمه تعاون با حضور بالای ۸۰ درصدی صاحبان سهام در هتل المپیک تهران تشکیل شد.
به گزارش پایگاه 598، مجمع عمومی عادی بطورفوق العاده شرکت بیمه تعاون با حضور بالای ۸۰ درصدی صاحبان سهام در هتل المپیک تهران تشکیل شد. در این مجمع که به ریاست دکتر سهامیان رئیس هیئت مدیره بیمه تعاون و با حضور نمایندگان سازمان بورس ، وزارت تعاون ، بیمه مرکزی ، حسابرس و بازرس قانونی شرکت و ناظرین برگزار گردید، اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طول سال مالی مورد گزارش و دستاوردهای حاصله به سمع و نظر سهامدارن و ذینفعان حاضر در مجمع رسید.


در ادامه دکتر مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون با ارائه گزارشی از اقدامات مهم انجام یافته در طول سال مالی این شرکت که سیر صعودی و رشد این شرکت را در بخشهای مهم نشان میداد ، افزایش سرمایه ، کسب توانگری مالی سطح یک و دریافت بخش بزرگی از مطالبات در کنار برگزاری مستمر دوره های آموزشی و دانش افزایی شبکه فروش و کارکنان این مجموعه را از نقاط قوت این دوره موفق بیمه تعاون قلمداد کرد. استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی و اتخاذ تصمیم در خصوص صورتهای مالی اساسی سال مالی منتهی به ۹۷/۱۲/۲۹ از دیگر دستورات این مجمع بود. در انتها تقسیم سود حاصل و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ قانون تجارت به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها