يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۲۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
بیمه آسیا، فروش ترکیبی و اقساطی بیمه نامه شخص ثالث با بیمه نامه های آتش سوزی، حوادث خانواده و بیمه بدنه خودرو را با شرایط ویژه و همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر، تا پایان سال 1398 آغاز کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در این طرح، بیمه گذارانی که تا پایان سال 1398 بیمه شخص ثالث خود را همراه با یکی از بیمه نامه های آتش سوزی طرح حوادث طبیعی یا بیمه نامه حوادث خانواده طرح لبخند و یا بیمه نامه بدنه خودرو را خریداری کنند ، می توانند ضمن پرداخت اقساطی حق بیمه شخص ثالث، از 5/2 درصد تخفیف در مبلغ حق بیمه ، برخوردار شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها