يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۲۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
نشست ماهانه شورای مدیران بیمه سینا به‌منظور بررسی عملکرد و برنامه‌های این شرکت با حضور معاونان، مشاوران و مدیران ارشد این شرکت در روز ‌شنبه 19 بهمن‌ماه 1398 برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا در این نشست با اشاره به رشد 70 درصدی حق بیمه تولیدی در 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: به کارگیری استراتژی صحیح و رعایت اصول حرفه‌ای در تعیین نرخ، موجب دستیابی به این موفقیت شده است.

وی با اشاره به افزایش سهم بیمه سینا از بازار بیمه افزود: با تغییر ترکیب پرتفوی به سمت پرتفوی اقتصادی با حاشیه سود مناسب توانستیم کاهش بسیار خوبی در اعلام خسارت جدید داشته باشیم و این وضعیت قطعاً ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به وضعیت ساختمان و مسائل مختلف شعب گفت: باید ضمن تجهیز کامل شعب نسبت به آموزش بیشتر کارکنان آن نیز اقدام شود تا بتوانند در فروش به صورت حرفه‌ای عمل کنند.

وی ادامه داد: از مدیران شعب انتظار داریم تا ضمن تلاش برای افزایش سهم بیمه عمر در پرتفوی خود، اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و کنترل و نظارت بیشتری بر شبکه فروش داشته باشند.

ایشان با اشاره به نزدیک شدن به ماه پایانی سال از مدیران فنی خواست تا ضمن ارائه برنامه فروش بیمه‌نامه‌های ویژه نوروز، تمهیدات لازم برای استقرار و تجهیز واحدهای خسارت سیار را در اسرع وقت فراهم کنند.

بر اساس این گزارش در ابتدای جلسه، دو تن از مدیران شعب بیمه سینا گزارشی از وضعیت فروش و اقدامات خود در سال جاری ارائه کردند و مدیریت عامل توصیه‌ها و دستورات لازم را برای بهبود وضعیت این شعب صادر کرد. همچنین در بخش دیگری از این نشست، مدیر ارتباط با مشتری و باشگاه مشتریان، گزارشی از روند فعالیت‌ها و برنامه‌های خود به منظور راه‌اندازی سایت باشگاه مشتریان ارائه کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها