يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۳۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
پس از ۸ سال وقفه
پس از هشت سال وقفه، اولین پرواز از فرودگاه بین‌المللی دمشق به سمت فرودگاه بین‌المللی حلب انجام شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این فرودگاه پس از دستیابی به پیروزی علیه تروریسم به لطف قهرمانی و فداکاری‌های ارتش سوریه و اعلام اینکه شهر حلب کاملاً خالی از تروریسم است، آماده استقبال از پروازها شده است.

مهندس علی حمود، وزیر حمل و نقل سوریه در یک اظهارنظر به خبرنگاران در این هواپیما گفت: از سرگیری فعالیت‌های فرودگاه بین‌المللی حلب و فعالسازی پروازهای داخلی و خارجی یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود.

همچنین محمد المصری، مدیر فرودگاه بین‌المللی حلب به اسپوتنیک گفت: از همه در فرودگاه استقبال می‌کنیم، فرودگاه از سال ۲۰۱۲ به دلیل هدف گیری توسط تروریست‌ها تعطیل شد و زمانی‌هایی تقریبا در محاصره آنها بود. قبلا دسترسی به فرودگاه دشوار بود و با این وجود کارمندان فرودگاه آن را برای پذیرش پروازها آماده نگه داشتند و برخی طرف‌ها در محل خدمت خود هستند وما فرودگاه را مثل قبل می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت فرودگاه نتیجه فداکاری‌های ارتش سوریه و خون‌های ریخته شده آنهاست، امیدواریم کل سوریه آزاد شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها