يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۳۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
یک فعال محیط زیست با اظهار خرسندی از کاهش تبلیغات کاغذی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره های گذشته، دلیل این موضوع را فضای مجازی و رونق تبلیغات در این فضا دانست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: یک فعال محیط زیست با اظهار خرسندی از کاهش تبلیغات کاغذی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره های گذشته، دلیل این موضوع را فضای مجازی و رونق تبلیغات در این فضا دانست.

حشمت الله انتخابی با بیان اینکه تبلیغات کاغذی در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی به نسبت دوره‌های گذشته به مراتب کمتر بوده است، اظهار کرد: متاسفانه در دوره‌های گذشته پوسترهای تبلیغاتی به درخت، تیر برق و... آویز بود که خوشبختانه این نوع از تبلیغات در انتخابات دوره یازدهم کمتر شده است.

این فعال محیط زیست گفت: کاهش تبلیغات کاغذی انتخابات امسال غیر معقول نیست و علت آن فضازی مجازی است، چرا که این رسانه برد بیشتری دارد و باعث شده خوشبختانه تبلیغات کاغذی کم شود، چراکه صرف حجم بالای کاغذ برای تبلیغات، آسیب زیادی به محیط زیست وارد می کند.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که ستادهای انتخاباتی افرادی را برای پخش این تبلیغات کاغذی در سطح شهر مامور می‌کنند، بعد از انتخابات هم با توجه به مسئولیت اخلاقی، اجتماعی و وجدانی که وجود دارد باید افرادی را برای جمع‌آوری این تبلیغات مامور کنند تا این تبلیغات کاغذی بازیافت شود و هم چشم‌انداز شهر مناسب و آسیب محیطی کمتری داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها