أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۷۳۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به سقوط بهمن در جاده کرج - چالوس، گفت: یک لاین از محور مسدود شده بود که با کمک راهداران پاک‌سازی شد.
به گزارش پایگاه 598، گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از نیمه‌های شب گذشته تا اوایل صبح امروز شاهد بارش در محور کرج - چالوس بودیم، اظهار کرد: اکنون بارش برف قطع شده و بارش در این محور تنها به صورت باران است.

وی با تاکید بر احتمال ریزش و سقوط سنگ در نقاطی از محور کرج – چالوس، گفت: در محدوده «وینه»، «پورکان»، «خوزنکلا»، «نسا»، «حسنکدر» و همچنین در حدفاصل تونل‌های ۵، ۶ و ۷ احتمال سقوط سنگ وجود دارد و نباید خودروهای عبوری در این نقاط توقف کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: در محدوده «امام چشمه» تا کندوان در محور کرج - چالوس نیز احتمال سقوط بهمن وجود دارد و در این مکان نیز توقف خودروها به هیچ عنوان صحیح نیست.

محمودی با اشاره به حادثه سقوط بهمن در محدوده پیچ «آینه» واقع در محور کرج- چالوس، گفت: ریزش بهمن در این نقطه موجب مسدود شدن یک لاین از محور شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و بکارگیری ماشین آلات لازم پاکسازی و بازگشایی شد.

وی همچنین از رانندگان خواست در صورت تردد در محورهای کوهستانی استان از تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ استفاده کنند و اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه تلفنی ۱۴۱ تماس حاصل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها