يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۴۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
نایب رئیس اتحادیه املاک کرج گفت: افزایش قیمت دلار باعث افزایش قیمت در بازار مسکن شده است‌.

به گزارش پایگاه 598، فریدون کردلو در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: رهن و اجاره مسکن تغییر محسوسی نداشته و تقریبا همان قیمت که از اول سال بوده است را شاهدیم.

وی از افزایش قیمت در ساخت و ساز با شیبی ملایم خبر داد و افزود: حدود ۱۵ روز است که شاهد شیب ملایمی در ساخت و ساز و خرید فروش هستیم که علت آن افزایش قیمت در حیطه مصالح ساختمانی است، این جهش قیمت با شیب ملایمی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد است.

کردلو هزینه‌های مربوط به شهرداری را از علل دیگر افزایش قیمت دانست و اظهار کرد: افزایش قیمت مجوزها و جرائم و دارایی‌های شهرداری از دیگر علل افزایش قیمت مسکن است.

وی ثابت ماندن قیمت مسکن را منوط به ثابت ماندن قیمت دلار دانست و افزود: اگر قیمت دلار ثابت بماند و تغییری نکند می‌توانیم شاهد آن باشیم که قیمت مسکن متعادل و ثابت بماند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها