أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۷۴۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
تا ریشه‌کنی کرونا؛
مدیرکل بهزیستی البرز گفت: بازدید افراد و خیرین از مراکز نگهداری بهزیستی تا ریشه کن شدن کرونا ویروس ممنوع شده است.

به گزارش پایگاه 598، اسدالله حیدری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: مهمترین راه برای پیشگیری از شیوع این بیماری آموزش و اطلاع رسانی درست و رعایت اصول بهداشت فردی است.

وی ادامه داد: بر همین اساس بهزیستی البرز برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مددجویان و پرسنل خود را با جدیت دنبال می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت : براساس دستورالعمل کمیته پیشگیری از بیماری‌ها، مراکز تحت نظارت بهزیستی موظف شده‌اند تا اطلاع ثانونی از پذیرش افراد جدید خودداری کنند.

وی توضیح داد: این مراکز باید مراقبت‌های عمومی را به شکل جدی‌تری دنبال کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در بین مددجویان خود، این افراد تا قبل از انتقال به مراکز درمانی در اتاق‌های قرنطینه‌ای که از قبل پیش بینی شده نگهداری کنند.

وی در خصوص تصمیم گیری جهت عدم جمع آوری معتادین متجاهر، عدم ارجاع غیرضروری افراد به بهزیستی، عدم جمع آوری متکدیان و کودکان کار و خیابان و ارجاع به بهزیستی، تعطیلی مراکز کاهش آسیب و مهدهای کودک گفت: در این زمینه مکاتبات لازم با مراجع بالادستی و تصمیم گیر در حال انجام است.

حیدری در خصوص تهیه اقلام بهداشتی توسط مراکز نگهداری تحت نظارت گفت: مقرر شده هزینه سرانه‌ای از سوی بهزیستی کشور برای هر فرد در مراکز نگهداری تخصیص یابد تا بتوانند بدون دغدغه مالی این اقلام را تهیه کنند.

مدیرکل بهزیستی البرز افزود: این سرانه برای هر مددجوی بهزیستی ۳۰ هزار تومان است که امروز به حساب تمامی مراکز واریز می‌شود.

وی توضیح داد: تهیه مواد ضدعفونی، دستکش، ماسک، ژل و اسپری و توزیع در اداره جهت استفاده کارمندان و مراجعه کنندگان از دیگر اقدامات بهزیستی در این روزها است .

این مسئول تاکید کرد: بازدید افراد و خیرین از مراکز نگهداری بهزیستی تا ریشه کن شدن کرونا ویروس ممنوع شده و از همکاران شاغل در مراکز تحت پوشش درخواست می‌شود برای جلوگیری از شیوع این بیماری تا حد امکان از وسایل شخصی خود مثل فلاسک، لیوان و ... استفاده کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها