أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۷۴۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
سرویس شبکه های اجتماعی 598
سیدجواد رضویان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که فیلم "زهرمار" را ساخت و در تلویزیون سریال "همسایه‌ها"ی مهران غفوریان را بازی کرد، قرار است به گفته خودش "نیوجرسی" را برای تلویزیون بسازد که به مشکلات مالی برخورده است. سریالی که قرار بود بازگشت تلویزیون به طنزهای 90 شبی را رقم بزند و در چهار فصل 25 قسمتی ساخته شود؛ اما هنوز تکلیف آن روشن نیست!
 
رضویان در صفحه مجازی‌اش به احتکارها و گران‌فروشی‌هایی که بعد از ورود ویروس کرونا به ایران اتفاق افتاده خصوصاً‌ در مقوله "ماسک" واکنش نشان داد و نوشت:

به نام پروردگار یکتا
می‌گفتند زمان جنگ وقتی دشمن بمب شیمیایی میزد خیلی از رزمنده‌ها ماسک‌های خودشون رو از صورت برمی‌داشتند و به جوونترها می‌دادند، امروز هم بعضی‌ها به خاطر دلهره مردم از ویروس کرونا دارند ماسک‌ها رو انبار می‌کنند و به قیمت چندین برابر به مردم می‌فروشن ،
خدایا کیا رفتن کیا موندن .....
نون درآوردن از این شرایط عین .... است.
تن همتون سلامت و دلتون بی ترس و امیدوار
یاحق
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها