أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۷۵۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
منتخب مردم قم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رد ادعای کشته شدن ۵۰ بیمار کرونایی در قم گفت: ویروس کرونا تاکنون ۹ قربانی در قم برجا گذاشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، علی رضا زاکانی بیان کرد: در استان در دو هفته گذشته ۴۲ فوتی وجود داشته است که تنها ۹ مورد آن در اثر کرونا بوده است.

وی اضافه کرد: در روز‌های گذشته جواب آزمایش ۶ فرد مشکوک به ویروس کرونا منفی بوده و جواب آزمایش ۲۷ مورد نیز هنوز مشخص نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بیماری کرونا در قم وضعیت نرمال جهانی را داشته و میزان مرگ و میر این ویروس در حدود ۲ درصد میانگین بین المللی است.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس صبح امروز در گفت و گویی مدعی شده بود که روزانه ۱۰ نفر در قم بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا می‌روند و تا دیشب حدود ۵۰ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده اند.

وی همچنین ادعا کرده بود که متاسفانه سه هفته است کرونا به قم آمده و این موضوع دیر اعلام شده است و هیچیک از پرستاران لباس مناسب که لباس فضایی معروف است را در اختیار ندارند.

ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت ایران نیز در واکنش به اظهارات نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد که اگر تعداد کشته شدگان قم، نصف یا یک چهارم عدد اعلام شده نماینده قم باشد، من استعفا میدهم.

اسدالله عباسی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: طبق اظهارات وزیر بهداشت تاکنون ۴۷ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۲ نفر فوت کرده اند.

به منظور مقابله و پیشگیری از شیوه بیماری کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم از روز پنجشنبه هفته گذشته تا آخر هفته جاری تعطیل شده است.

هم‌زمان با تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ضرورت دوری مردم از اجتماعات و مراکز عمومی، دو تن از مراجع تقلید آیات جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی ویدئویی بر ضرورت توجه به توصیه‌های پزشکی از جمله عدم حضور در اجتماعات و اماکن عمومی تاکید کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها