يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۵۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از یک میلیون ماسک دیروز و امروز ۴.۵ میلیون ماسک احتکار شده کشف شده است که در مجموع حدود ۵ میلیون ماسک کشف شده است.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در برنامه خبری کشفیات مواد محترقه و ارز قاچاق اظهار کرد: وظیفه ما این است که با نیازمندی‌های اقشار جامعه سوداگری می‌کنند برخورد کنند، به ویژه امروز که در برخی شهرها ویروس کرونا باعث ایجاد بیماری شده است.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی، امنیت عمومی و پیشگیری بسیج شده‌اند تا مراکز و انبارهای کالاهای ضروری برای این بیماری مانند ماسک را مورد بازبینی قرار دادند و مشکل خاصی نبود البته ۳ کارگاه به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی اقدام به تهیه ماسک‌ها می‌کردند که اقلامش کشف شد و ضبط شد.

رییس پلیس پایتخت گفت: بیش از یک میلیون ماسک دیروز و امروز ۴.۵ میلیون ماسک احتکار شده کشف شده است که در مجموع حدود ۵ میلیون ماسک کشف شده است.

وی ادامه داد: همین الان هم دو انبار دیگر که ماسک احتکار کرده‌اند کشف شده است.

به گفته سردار رحیمی ارزش این ماسک‌ها بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان است که تمامی این ماسک‌ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای. توزیع قرار می‌گیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها