أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۷۵۴۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
این که بی‌تدبیری از کجا منشا گرفته است و علت آن چه بوده، هنوز مشخص نیست؛ اما عدم توزیع درست ماسک بهداشتی در سطح شهر و خلف وعده‌‌های این چنینی می‌تواند بر شدت استرس و اضطراب شهروندان، تاثیر سوء داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598، طی اعلام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم، لیست داروخانه های توزیع کننده ماسک در قم اعلام شد. بنا بود این داروخانه‌ها توزیع ماسک‌های 500 تومانی را از بعدازظهر روز گذشته ۵ اسفند آغاز کنند.

با این حال پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی از این است که برخی از این داروخانه‌ها همچنان اعلام می‌کنند ماسک‌های بهداشتی برای ارائه به شهروندان در اختیار ندارند!

تصویر بالا متعلق به داروخانه «محدث» در ظهر امروز 6 اسفند ماه بوده که اسم آن در لیست اعلام شده معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم نیز قرار دارد. این داروخانه، چهارمین مورد که در بین داروخانه‌های معین توزیع ماسک 500تومانی است که اعلام کرده ماسکی برای عرضه به مردم قم موجود نیست.

این که این بی‌تدبیری از کجا منشا گرفته است و علت آن چه بوده، هنوز مشخص نیست؛ اما عدم توزیع درست ماسک بهداشتی در سطح شهر و خلف وعده‌‌های این چنینی می‌تواند بر شدت استرس و اضطراب شهروندان، تاثیر سوء داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها